28 Kasım 2009 Cumartesi

Qatar'a Veda




Acisiyla, tatlisiyla, zorluklari ve maceralariyla gecen tam 1 yildan sonra Qatar’a veda zamani. Colde safari, disarisi 60C iken alisveris merkezindeki ufak alanda buz pateni, taksi beklerken kaldirimda ayaklari yakmak, hintli taksicilere sinirlenip durmak, evde bilardo, irish harp’ta gecen geceler, degisik ulkelerden edindigim arkadaslar, Katar kaldirimlarinda safari, H&M ve alisveris, arapca, gokdelenler, Pearl adasi, arapca muzikler, luks arabalar, buz hokeyi ve turk restorani.. Kesinlikle degisik, guzel ve oldukca arabesk bir tecrubeydi. Katar'la ilgili pek Turkce kaynak yok internette. Tavsiye eder miyim derseniz, her turlu sorunuz icin bana kataragelsene@gmail.com adresinden email ile ulasabilir, www.kataragelsene.com'dan da yeni yazilarima ulasabilirsiniz.

7 yorum:

  1. merhaba ..
    ben Fevzi(inş.müh.)ve eşimin adı Fatoş.
    1 ay içinde Katar'a çalışmaya gideceğim ve eşimi de götürmem şart.İlk yurt dışı ve oldukça şaşkınız.Tabi para biriktirmek için gidiyoruz ve en önemli sorun ev kiraları.Sanırım Mesaieed yakını Qapco (katar petrol)çalışma alanımız olacak.Gerçi Doha da 40 km kadarmış.Ev kiralamalar ile ilgili (ve diğer)tecrübelerinizi/tavsiyelerinizi aktarırsanız seviniriz.şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, Mesaieed Doha disinda, cole daha yakin bir yer. Oralarda genellikle villalar var, kiralik evler icin qatarliving.com dan yararlanabilirsiniz, ev aradiginizi belirten ilan vermek de ucretsiz. Ilan verirseniz emlakcilar da size ulasacaktir. Bunun disinda oraya gidince gazetelerdeki ilanlari takip etmenizi oneririm. Villalar genellikle paylasimli oluyor, bu yuzden paylasimli villa ilanlarini gozardi etmeyin derim.Gidince araciniz yoksa taksi bulmak biraz zor oluyor,bana email ile ulasirsaniz size birkac sofor numarasi da verebilirim. Kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Ben şu an katardayım ve internette araştırırken sizin blogunuza rastladım.Ben atv ile çölde gezintiye çıkmak ya da orda safari yapmak istiyorum acaba fiyatları nasıl ve nerden ulaşabilirim herhangi bir otelde kalmıyorum ve bunun gibi nasıl aktiviteler önerirsiniz?

    Şimdiden tşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. Qatar Adventures'i ararsaniz size yardimci olacaklardir. http://www.qataradventure.com/

    YanıtlaSil
  5. Qatar rocks
    Orhun

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar epey vakit olmuş blogunuzda paylaşımda bulunmayalı acaba sizlere nasıl ulaşabiliriz diye merak ediyordum.. Email adresiniz nedir acaba

    YanıtlaSil
  7. Herkese merhaba..Katar'da 7 yildan fazla suredir yasayan bir olarak Qataract adinda Turkler icin Katar Rehberi niteliginde bir web sitesi hazirladim. Aralik 2012'den beri yayinda.... Merak edenler icin adres : www.qataract.com

    YanıtlaSil